approved cycling velo bar

Kolesarjenje brez norcev

Nimamo norcev, smo pa nori na kolesa!

Trenutno sedim v našem lokalu in razmišljam, kako bi napisal svoj prvi blog. Točno vem, o čem bi rada pisala, vendar sem perfekcionist in se bojim, da bo v tem preveč napak in da tega nihče ne bo hotel brati. No, nič. Skuhal si bom kavo in potem še eno in še eno, če bo treba.

Samo da možgani brenčijo.

Kot na kolesu. Kofein je moj voznik.

Odobrena kolesarska skodelica za kavo velo bar assos
Petra "raketa" @ Velo Bar

Oba z Mirsadom, ki je šef lokala (on je tudi moj šef heheh), uživava med ljudmi. In tako je tudi na kolesu. Radi kolesarimo s sokolesarji in zato smo se odločili, da ustvarimo Velo rundo. Čedalje več kolesarjev se je zanimalo, da bi kaj takega naredili pri nas. Ker nismo želeli ustvariti še enega dirkalnega kroga, smo se odločili narediti tega za vse, ki imajo cestno kolo.

ODOBREN X VELO BAR

Skupinska vožnja kolesarjev, ki se ponavlja redno vsak teden, se imenuje krog. Ta izraz mi je zelo všeč, čeprav naše stranke, ki niso kolesarji, na teh krogih vedno vprašajo, kaj pijemo. To besedo slišijo kot rundo pijače, ki jo nekdo naroči za celotno družbo ("Lol"). Vozimo se v strnjeni skupini. Včasih je to vrsta eden za drugim, drugič skupina dveh za dvema. Odvisno od ceste. Vozimo po cestnoprometnih predpisih in se poskušamo izogibati bolj prometnim cestam. Varnost je na prvem mestu! Prvi kolesar v vrsti vedno z opozorilnimi tablami pokaže, kaj se dogaja na cesti pred nami. Ker se vsi trudimo biti čim bolj umaknjeni pred vetrom, ne vidimo nevarnosti pred seboj.

Strmimo samo v kolo pred seboj. Če ima dobro zadnjico, potem gledamo njihove zadnjice (»hehe«).

Z opozorilnimi tablami prvi v koloni opozarja na udarne jame, ležeče policaje, pešce, pesek na cestišču,… Z levo ali desno roko nakaže smer, da ostali vemo, kam zavijamo. Opisovanje teh opozoril je nesmiselno in ne vem, če bi to lahko dovolj razumljivo opisala. Najlepše pa je, da prideš v naš krog. Do novih kolesarjev smo zelo strpni in razumevajoči. Še več, oba s šefom z veseljem poklepetava z novimi kolesarji o vseh pasteh cestnih kolesarjev. Lahko me vprašate, kar hočete, saj sem tudi jaz radoveden in vedno želim vedeti, kako in predvsem zakaj se nekaj naredi. Moj šef pravi, da imam vedno 100 podvprašanj in zavija z očmi poleg mene (fantje).

Odobren kolesarski velo bar kolesarski drog
Pred tem na preteklih kolesarskih krogih

Oba sva zaradi varnosti začela uporabljati kolesarske luči. To smo prvič videli že pred leti v Italiji in najprej se nam je zdelo čudno, da podnevi vozijo z lučmi. Kmalu smo ugotovili, da ni neumno. Vedno več kolesarjev jih ima tudi v naših krogih, zato smo zelo dobro vidni. Opazimo, da večina avtomobilov za nami vozi povsem drugače. Dosežejo nas počasneje in obidejo na večji razdalji. Enako opažam, ko sem sam na kolesu in se ne grem na cestno kolo brez kolesarskih luči. Je pa res, da imajo nekateri zadnje luči, ki jih opaziš šele, ko si tik za njimi. Pomembno je, da so luči kakovostne, zadnje vsaj 30 lumnov, kar pomeni, da bodo zaznane z razdalje približno 900 metrov.

Bike round je primeren za vse cestne kolesarje. Prej sem bil ves čas v rundah na elastiki in tega ne želim našim udeležencem. Vozimo se po zmožnostih najpočasnejših! Običajno tisti, ki pravi, da nima energije, vozi najhitreje, ko je spredaj. Ampak potem ga ostali malo upočasnimo.

Na vrhu vzpona se počakava. Pozorni smo na nove udeležence.

Če še ne znate jahati v skupini, vas bomo naučili. Sto odstotkov Velo krogov ni dirkanje, ne tekmovanje, a napredek je dosežen. Nikomur pa ni prepovedano, da če ima dober dan ali bi rad izlil odvečno energijo, dirka na Pance, ki je prijeten klanec za dvig srčnega utripa. Tudi jaz včasih tečem na ta hrib. Na vrhu je res lep razgled proti Ljubljani in ko se vsi zberemo, se spustimo proti Grosuplju in nadaljujemo v skupini.

Pridemo pred Velo bar in vsi zadovoljni! Gledam nas. Družba somišljenikov, na svežem zraku, prijetno utrujeni in veseli, ker smo osrečili svoje telo.

Najbolj luštno pa je, ko v toplih dneh, ki se prevešajo v večer, spijemo še kakšno pijačo in si pripovedujemo zabavne zgodbe, tisti nekolesarji okoli nas pa mislijo, da smo ful bedaki (“ahaha”).

Odobren kolesarski velo bar kolesarski drog
"After bike party"

Če iščete kolesarsko družbo, ki obožuje kolo, je malo nora, uživa v naravi in ​​vam je pripravljena prisluhniti, pridite v Velo bar. Vsako sredo ob 17. uri po spomladanski izmeni štartamo izpred lokala in odpeljemo rundo v račji koloni. Edini pogoj je, da imate cestno kolo in voljo. Krog traja slabi 2 uri in poteka po cca 50 km dolgi trasi, načeloma enaki: Velo bar - Špica - Hradeckega cesta - Hrušica - Sostro - Pance - Grosuplje - Škofljica - Ig - Matena - Velo bar.

V prvem krogu, a le v prvem, bomo vsakemu udeležencu podelili dve bidoni . Prekleto se splača! Skozi sezono smo pripravili še več presenečenj.

Spremljajte nas in obljubim, da se bom potrudila, da bodo blogi zanimivi in ​​vsaj pol tako nori kot jaz. Veselim se te sezone in vsakega novega kolesarja na naši rundi, ker je res pravi orgazem, ko lahko nekomu dokažeš, da obstaja tudi nora bike runda, brez norcev!

SLO

Pri nas norcev ni, smo pa nori na kolo!

Trenutno sedim v najinem lokalu in razmišljam, kako naj napišem svoj prvi blog. Točno vem o čem bi rada pisala, sem pa perfekcionist, pravi picajzel in se bojim, da bo v njem preveč napak in da ga nihče ne bo želel brati. Pa nič zato. Naredila si bom kavico in nato še eno in še eno, če bo potrebno. Samo, da možgančki zalaufajo. Kot na kolesu. Kofein je moj gonilnik.

Oba z Mirsadom, ki je šef lokala (je tudi moj šef), uživa, da vsi med ljudmi. In tako je tudi na kolesu. Rada kolesariva v družbi in tako se sva odločila, da ustvari Velo rundo. Vedno več kolesarjev se je zanimalo, da bi pri nas naredili nekaj takega. Ker nisva želela ustvariti še ene dirkalne runde, sva se odločila, da bo ta za vse, ki imajo cestna kolesa.

Kolesarji skupinske vožnje, ki se redno ponavljajo vsak teden, rečemo runda. Meni je ta izraz zelo všeč, čeprav naše stranke, ki niso kolesarji, vedno sprašujejo kaj pijemo na teh rundah. To besedo slišijo kot runda pijače, ki jo nekdo naroči za celotno družbo. (»lol«) Vozimo se v strnjeni skupini. Včasih je to vrsta eden za druge, druga pa skupina dva za dvema. Odvisno od ceste. Vozimo se po cestno prometnih predpisih in se trudimo izogibati bolj prometnim cestam. Na prvem mestu je varnost! Prvi v koloni vedno z opozorilnimi znaki kaže, kaj se dogaja na cesti pred nami. Ker se vsi trudimo, da smo čim bolj v zavetrju, ne vidimo nevarnosti pred nami. Bulimo samo v feltno tistega pred nami. Če ima dobro zadnjico, pa v njo (»hehe«). Z opozorilnimi znaki prvi v koloni opozarjajo na luknje na cesti, ležeče police, pešce, pesek na cesti,… Z levo ali desno roko kaže smer, da ostali vemo kam zavijamo. Opisovanje teh opozoril je brezvezno in ne vem, če bi znala opisati dovolj razumevajoče. Lažje je s slikami ali posnetki. Najboljše pa je, da prideš na našo rundo. Smo zelo strpni in razumevajoči do novih kolesarjev. Še več, oba s šefom z veseljem z novimi kolesarji poklepetava o vseh pasteh cestnih kolesarjev. Vprašaš me lahko kar hočeš, ker sem tudi sama radovedna in vedno želim vedeti, kako in predvsem zakaj se nekaj začne. Moj šef pravi, da imam vedno 100 podvprašanj in zraven zavija z očmi (moški pač).

Midva sva zaradi varnosti pričela uporabljati kolesarske lučke. To sva prvič že pred leti videla v Italiji in se nama je najprej zdelo čudno, da se podnevi vozijo z lučkami. Kmalu sva ugotovila, da ni neumno. Vedno več kolesarjev jih ima tudi na naših rundah, tako da smo zelo dobro vidni. Opažamo, da se večinoma avtomobili za nami vozijo povsem drugače. Do nas pripeljejo počasneje in nas obvozijo na večji razdalji. Enako opažam tudi ko sem na kolesu sama in brez lučk ne grem več na specialko. Je pa res, da imajo nekatere zadnje lučke, ki jih opaziš šele ko si tik za njimi. Pomembno je, da so lučke kakovostne, zadnja najmanj 30 lumen, kar pomeni, da bodo zaznali iz razdalje približno 900 metrov.

Velo runda je primerna za vse kolesarje s cestnimi kolesi. Jaz sem bila včasih na rundah ves čas na elastiki in to si ne želim za naše udeležence. Vozimo se po zmožnostih najpočasnejšega! Po navadi tisti, ki najbolj jamra, da je počasen in da nič ne more, na firungi vozi najhitreje. Ampak ga potem ostali hitro malo upočasnimo. (»grrrrr«) Na vrhu vzpona se počakamo. Pozorni smo na nove udeležence. Če se še ne znaš voziti v skupini, te naučimo. Stoprocentno se na Velo rundi ne dirka, ne tekmuje, se pa napreduje. Nikomur pa ni prepovedano, da če ima dober dan ali pa bi rad izlil odvečno energijo, dirkanje na Pance, ki je prejel klanček za dvig srčnega utripa. Tudi jaz se včasih zaženem v ta klanček. Na vrhu je res lep razgled proti Ljubljani in ko se vsi zberemo, se spustimo proti Grosupljem in nadaljujemo v skupini.

Pripeljemo se pred Velo bar in vsi smo zadovoljni! Opazujem nas. Družba podobno mislečih, na svežem zraku, prijetno utrujeni in veseli, ker smo razveselili svoje telo. Najbolj luštno pa je, ko v toplih dneh, ki se prevesijo v večer, pijemo kakšno pijačo več in si pripovedujemo zabavne zgodbe, za tiste, ki jih kolesarji pa ne nakladamo (haha).

Če iščeš kolesarsko družbo, ki ima rada kolo, je malo zmešana, uživa v naravi in ​​ti je pripravljena prisluhniti, pride v Velo bar. Vsako sredo ob 17h, po spomladanskem premiku ure štartamo pred lokalom in v račji koloni odpeljemo rundo. Edini pogoj je, da imaš cestno kolo in voljo. Runda traja slabi 2 uri in poteka po približno 50 km dolgi trasi, načeloma po isti: Velo bar – Špica – Hradeckega cesta – Hrušica – Sostro – Pance – Grosuplje – Škofljica – Ig – Matena – Velo bar.

Na prvi rundi, ampak samo na prvi, bomo podarili vsakemu udeležencu dva bidona. Hudiča, da se splača! Skozi celo sezono pa pripravimo še več presenečenj.

Spremljaj nas in obljubim, da se bom potrudila, da bodo blogi zanimivi in ​​vsaj pol toliko nori kot jaz. Veselim se letošnje sezone in vsakega novega kolesarja na naši rundi, ker je res pravi orgazem, da lahko komu dokažeš, da obstaja tudi nora kolesarska runda brez norcev!